11 September 2010

Not all good...


Siden jeg uploadede indlæg om festivalen set fra mit perspektiv, blev jeg ringet op af Exberlinerfolk, der fortalte, at festivalen var blevet lukket kl 2,30 i nat. Jeg var der ikke, da jeg var taget hjem tidligt med min slemme hovedpine, men det blev åbenbart for meget med kapaciteten. Tyskland blev jo ramt af en tragedie i juli under Love Parade, hvor over 20 mennesker døde af at blive mast til en festival, så jeg tror, de er ret påpasselige med den slags. Hver gang man skal ind til en hangar for at se en koncert, skal man igennem et armbåndskontrol, og det gør, at der hurtigt samler sig en mængde foran de små gates. I går ville alle se Fever Ray, og de havde altså sendt folk hjem kl 2,30, selvom Fatboy Slim og 2ManyDjs skulle gå på inden luk kl 6. Ærgerligt! Også i dag er ændret, de har valgt at lukke festivalen kl 23 i stedet for kl 06, så min vagt i boden fra 23-02 er nok aflyst. Øv, det er surt, når festivalen ellers var så fed! Der er tilsyneladende også allerede en gruppe på Facebook, hvor man kan købe t-shirts med teksten 'Travis wants his money back', fordi de føler sig snydt. Mere senere...

No comments: