30 September 2010

Septembers skriverier

 Sådan ser oktobernummeret ud. Det lå i grå kasser og duftede af friskpresset papir, da jeg kom ind på kontoret i går. Og denne gang er der lidt mere fra min hånd med - her kommer månedens skriverier:
 En gård i Mitte fylder 15 år, og jeg var forbi og interviewe dem i begyndelsen af måneden. Se indlæg derfra her.
 En samling af sjove boligprojekter i Berlin - fra øko- og bøssekollektiver til arkitektdrømme og gårdfællesskab... Lavet sammen med medpraktikerne.
 I forbindelse med en konference om alternative boformer, Experimentdays, interviewede vi nogle af de europæiske samarbejdspartnere om boligsituationerne i deres byer - jeg stod for Berlin, Stockholm, Milano og Paris.
 Opskriften, som vi lavede for et par uger siden - indlæg om dét her.
 Teaterstykket, jeg skulle anmelde for nogle uger siden - indlæg her.
 Interview med svensk danser - interviewet foregik uden diktafon og på svensk. Det sværeste interview i mit liv, men interessant koncept! Hun sampler sekvenser af danse, hun har danset i løbet af de sidste 10 år. Skal se stykket d. 3, og det glæder jeg mig til!
En lille filmanmeldelse kunne det også blive til.

No comments: