17 September 2010

The Tiger

Klokken er 1, og jeg slæber mig i seng efter at have færdiggjort min teateranmeldelse, der er det sidste, der lige skulle af vejen, inden jeg kan holde fri i morgen og føjte rundt i byen med Kathrine. Aftenens teateroplevelse var lidt finurlig. Stykket var fint, men stedet var sejere. Det lå i en gammel melmølle, som om dagen er et yoga- og dansestudio, og man skulle tage sine sko af ved døren. Jeg havde Marlene med, og vi blev begge enige om, at det mindede for meget om det afsnit af 'Sex and the City', hvor Carrie mister sine sko til en fest af samme grund. Efter stykket cyklede vi ned af nogle gader og endte, efter fejlagtigt at have eftersøgt en kop the på et sted, der gik under navnet 'Wild Bull', på et lille hyggeligt sted med så venlig en tjener (han havde en britisk accent...), at vi var helt høje bagefter. Stedet var klædt i skovtapet og emmede af britisk landadel, der går på jagt - stadig med noget italiensk landlighed over sig?! Ret cool!
 Solnedgang fra Oberbaumbrücke på vej mod teater
 Mærkelig bygning til højre, ikk?

No comments: