30 March 2011

Factory Girl


I dag var den første dag, hvor jeg cyklede uden jakke - og i ballerinaer uden strømper. Jeg cyklede ned ad Karl-Marx-Allee med Grizzly Bear i ørerne, da jeg fik fri – Nina og jeg mødtes på Factory Girl, en café på den hyggeligste lille gade i Friedrichshain, hvor vi drak stærk kaffe udenfor og spiste 'magnolia' - en slags crème med bær eller cookie (man kunne få to på én gang). Magnolia'en var meget fed, men smagte dejligt, når man nu skulle snakke alvorligt om fremtid og valg. Bagefter spiste vi quiche på Oh La La, et sted i nærheden, hvor en meget tatoveret fransk pige bager franske quiches og tartes hver dag, som smager af Paris... God eftermiddag.

 Farveeksperiment med kameraet...
 Ejeren begyndte at breake inde bag glasset, så snart vi hev kameraerne frem...

2 comments:

sandra said...

har inte varit där än, ser fram emot det. karl-marx-allee är världens finaste gata! lustigt att du såg mig, om du vill får du gärna säga hej nästa gång :)

karen sofie said...

Ja, det må du gøre, det er virkelig et skønt sted med gode kager og overordentligt søde mennesker. Og jeg siger hej næste gang!