08 February 2011

Arbejde.Work.Travaille.Arbeiten.


Fordi der nu kun er tre dage til, at jeg befinder mig i Israels sydspids, i den røde ørken, under solen, på eventyr, skal der arbejdes. Jeg har min egen lille printweek og kæmper mod tiden for at færdiggøre seks filmanmeldelser, to flicksskriverier, transskription + skrivning af interview med Pernille Fischer Christensen samt best of om tyrkisk spa (hamam), som jeg besøgte i går. Forvildede mig ind i dampen med min fotograf, Sigrid, og vidnede både ældgammel kvindelig tradition samt nyere tysk bryskhed - mere om det en anden gang. Fordi min aften står på arbejde - efter at have tilbragt 8 timer på kontoret vel at mærke (ingen selvynk her...), har jeg brygget mig en kande kaffe og fyldt nyindkøbt IKEA-skål med leftover cookies og stirrer nu atter ind i skærmen. Håber, i har en festligere aften derude...

No comments: