24 December 2011

Best of Copenhagen #1

Half of this year has been spent in Copenhagen. And although I don't really feel at home here and most of all just want to go back to Berlin, I have had some really nice moments here. Especially because I'm surrounded by people I love. So here's a little of what I've done so far:

Spent August in AnCa's room in Vesterbro where I benefited from her roofterrace those three days it didn't rain...

Went to Stella Polaris with the girls...
 Had fish food with Chris and Mette in Kødbyen.
 Hung out with my brothers and took them to a very hot concert in Christiania...
Stayed a couple of days in Anna's dad's summerhouse in the northwest with the girls where we chilled and rescued a toad.
Hung out in the city with Kat among others.
Partied a little...
Attended a very rainy late-summer-Distortion with Chris.
Took band photos with the brothers...
Got up very early one morning to go to an accident in the Great Belt bridge...
...and had lots of coffee.

5 comments:

Anonymous said...

Fine, fine billeder! Jeg får virkelig akut kaffe-lyst... Og så er jeg vild med billedet af den tykke tudse...

karen sofie said...

Haha ja, jeg håber sådan, at den overlevede... Det må ikke have været rart at være fanget sådan mellem to stykker træ.

Lou said...

Skønne billeder og ja jeg kan stadig også få et smil på læben ved gensynet med den nødstedte tudse :)
Håber du har haft nogle dejlige juledage!

Lou

Anonymous said...

Din Nye Ven! Åh ja, det er der, jeg må ind snart... Synes nok, jeg manglede noget...

Du skriver så fint, og dine billeder er stemningsfulde! Dejligt :)

karen sofie said...

Lou: Haha, ja tudsen er skøn! Håber også, julen har været dejligt ved jer!

Nørrebro: Tak! Din Nye Ven er alles ven, og det skal man ikke snydes for. Det er et dejligt sted!