27 June 2013

B e r l i n

In about 30 days I'm moving back to Berlin. Indefinitely. I might discover that my love affair with the city ended painfully two years ago, or perhaps I'll be able to fall back in love with the same power as before. Nonetheless, I'm going, and after a few months where I didn't feel the same longing for the city as before, I now have swooshes of joy in my stomach again. I am truly excited to go back and see how it will be this second time around. You wouldn't believe how much I've longed for it. Anyway, I'll be spending a few weeks in Italy before that, and I will keep you posted. Tschüssi!

3 comments:

Anonymous said...

Jeg kan sagtens huske, at Berlin var din yndlingsby ;-). Jeg forstår dig virkelig. Er efterhånden dernede mindst to gange om året og gerne i længere tid... Drømmer om at bo dernede i nogle måneder for at lave noget af det jeg allerbedste kan lide. Skrive og drikke kaffe - he he. Glæder mig til indlæg!

Sarah said...

Det vil jeg glæde mig til! Elsker din Berlin indlæg (nok fordi jeg stadig længes efter at flytte derned). Og god tur til Italien!

karen sofie said...

Birthe:
Ja, det bliver godt at komme tilbage. Berlin er en god by - du må gøre det til virkelighed en gang, det med at komme derned og skrive og drikke kaffe :)

Sarah:
Tak, jeg glæder mig også til at skrive derfra igen. Det var der, jeg elskede at blogge allermest! Og tak - jeg håber, alt er vel i London!