21 May 2011

18-21

Bloggen har været lidt forsømt på det seneste, og det er jeg ked af. Print-week er altid hektisk, og Chris og jeg render rundt i Berlin og leger, så jeg ikke er meget på nettet. Her kommer de seneste par dage i billeder:

Onsdag kl 20.02. AnCa har inviteret til pigemiddag i lejligheden for kolleger, Chris og jeg. Vi er 8 piger, der spiser vegetarmad under emnet 'Alice i Eventyrland'. Jeg klippede derfor kaniner ud, som hang på dørklokken og førte hen til bordet. Chris' arkitekter gav hende katten med, da de hørte om temaet... Bagefter tog Chris og jeg til gratis filmvisning i en hemmelig fabriksagtig bygning ved Schlesisches Tor. Filmen var meget mærkelig - 'Lisztomania' af Ken Russell. 1970er hele vejen med masser af nøgenhed og stærk seksualitet.
 Torsdag kl 09.04. Solen står højt på himlen og skinner på træet udenfor mit vindue.
 Torsdag kl 09.39. Chris og jeg spiser morgenmad ved et bageri på Dieffenbachstraße. Får valnøddeboller og cappuccino, mens vi kigger på kvarterets yukis og seje forældre.
Fredag kl 22.34. AnCa, Chris og jeg er på vej til Animal Collective-koncert på Astra i Friedrichshain. Forventningerne er store, men koncerten skuffer desværre for mit vedkommende. Tre ud af 15-20 sange kender jeg. Resten af tiden spiller Brooklyn-drengene nærmest mest for sig selv, og det bliver for meget som at være med til en fest, hvor det kun er 4 mennesker, der har det sjovt.
Lørdag kl 10.16 spiser Chris og jeg (traditionen tro) morgenmad på yndlingscaféen Ringo på Sanderstraße i Neukölln. Vi får bio-æg, croissanter og frugtsalat. Og kaffe, inden Chris skal på arbejde, og jeg skal til Prenzlauer Berg og fotografere en boghandel til magasinet.

No comments: