23 May 2011

Domino

Søndag stod mest på Gossip Girl i sengen (ja, jeg er på tredje afsnit, og det taler allerede til min OC- og Beverly Hills-side), men der var også tid til et par spil domino ved kanalen med Nikolai og AnCa og sushi i Prenzlauer Berg med Chris, mærkeligt vejteater og film i tordenvejr.

AnCa vandt begge gange, da hun fandt ud af, hvordan man er taktisk. Det er alt for matematisk til mig. Hvad skete der med princippet om bare at spille for sjov?
 Nikolai kom forbi for at arbejde på sin 'tan'.
 Chris og jeg har et yndlingssushisted ved Zionskirchen i Prenzlauer Berg. Sushien er god og billig, og i går kunne vi sidde udenfor og kigge på hipstere og gademusikanter, mens vi spiste. Jeg fik et kæmpe glas vand.
 I Fresh'n'Friends på Kastanienallee, et 24 timer åbent biosupermarked, kunne man købe kager på glas...
Og så gik vi forbi et uhyggeligt gadeteater, som var baseret på Henrik Ibsens 'Vildanden', men som forestillede en familie med væmmelige masker, der grinede hysterisk over en meget dramatisk anlagt musik...

No comments: