09 October 2011

Fleas and weekend

It's been a slow weekend. I can hardly remember the last time I partied (not a new trend, trust me...) but it's been nice to really enjoy the apartment, drink coffee for hours and drizzle around the neighborhood. Today we visited Iben at the fleamarket in Korsgadehallen where we bought a little (two pairs of shoes and a pair of earrings = classic KS). Later we went down to Arabica in Blågårdsgade to have soup on the street outside. There are also hipsters in Nørrebro...

 A really nice Saturday night. There was a party upstairs and we felt very very old...
 Bier-Heidi (aka Anna)
Soup of the day = 25 kr. Cheap and good.

3 comments:

Anonymous said...

Dejlige billeder! Nogle gange er det rart med en stille og rolig weekend, synes jeg (der ikke har festet vildt i virkelig lang tid, dog mest pga. den voksende mave).
Kunne godt bruge en aften med tv+dyne, og vejret her i Århus passer meget godt til den plan...
Er iøvrigt ved at planlægge en Berlin-tur i november (speciale-gave til kæresten). Så tror lige, jeg snart vil nærlæse din blog efter de gode steder ;), var jo meget glad for tippet med "Roderich" sidste gang...

karen sofie said...

Ja, det er vildt rart. Du har bare en legitim undskyldning, jeg er bare faldet ind i en ah-det-er-rart-ikke-at-lave-noget-fase. Og det er jo skidedejligt :) Skal bare også huske at have den anden del med også.

Hvis du sender mig en mail på ks.egebo@gmail.com, kan jeg sende dig min lange tip-liste til Berlin? Så har du i hvert fald lidt mere at gå ud fra i stedet for at skulle gennemtrawle bloggen.

Anonymous said...

Jubii, det lyder dejligt! Har sendt dig en mail...