25 January 2011

Gode nyheder og øvelser i glædesfoto

AnCa og jeg har fået lejlighed - det havde vi egentlig allerede søndag aften. Jeg faldt over annoncen søndag eftermiddag, mens jeg var på arbejde, om aftenen kiggede vi på den og var ikke rigtig i tvivl: Den ligger i Kreuzberg på kanten af Neukölln (der findes med andre ord ikke bedre location), og den er meget gammel. Der er næsten 4 meter til loftet, værelserne er store, i mit er der kamin og fransk altan, og i AnCas er der renæssancemaleri i loftet...! Vi skal finde en tredje lejer til det mindste værelse, hvor der er høj seng, og ellers har vi 120kvm. Jeg fatter ikke, at jeg kan være så heldig med boliger. Går fra et palads til det næste. Da vi havde været nede og gennemgå den med lejeren her til aften, var vi så fulde af glæde, at vi måtte forevige det, så vi kastede os ud i en miniserie af glædesbilleder. Her et udpluk:


No comments: