06 January 2011

Oh, at gå i hi...

Jeg beklager de slørede billeder - låner igen Ninas kamera, og det er lidt svært at manøvrere med... Januarnummeret har været på gaden nogle dage, og således ser det ud. Jeg er ret vild med det sorte cover, selvom jeg synes, billedet er en anelse rodet. Det er min chef i det øverste venstre hjørne. Hendes mand sidder på sengen med et smørret smil længst bagude, Jonas sidder ved siden af ham, længst bagude til højre titter Nina frem, mens vores art director smiler i en grøn bluse forrest til højre. Resten kender jeg ikke rigtig, men er også en mere eller mindre perifær del af Exberliner-crewet.
 Min 'Best Of' om caféen Roderich.
 Min anden 'Best Of' om strikkebaren, jeg besøgte i midten af december.
 Min meget redigerede artikel om leveringer.
 Streetstyle-pigen, som vi skød, to dage inden det begyndte at sne. Der har ligget sne på jorden lige siden d. 1. december...
 Mit interview med dokumentarfilmsinstruktøren Frederick Wiseman, som også kan læses lige her.
Mit andet filminterview - denne gang med instruktøren bag en dokumentarfilm om en af Berlins mest flippede parker, Görlitzer Park. Jeg lavede interviewet med tømmermænd fra novembers Kaffee Burger-aften, men sjovt var det.

No comments: