01 October 2010

1. oktober

Der har ikke været en gennemgående tema, humør eller andet over dagen, så her kommer bedrifterne: Startede dagen i høj solskin med brunch i Friedrichshain med Marlene. Derefter fire timers grineri på arbejde med kage - vores webredaktør holdt sidste dag, og der er det reglen, at man holder 'tea party' og spiser kage og hygger. Vi fik også champagne, så vi blev alle meget fjollede. Nu er jeg på vej til Kreuzberg for at se Chris og arkitekterne filme, og så er det ellers weekend!
 Cyklede ad Karl-Marx-Allee, da jeg skulle på arbejde - elsker den bombastiske arkitektur på den gade!
 På vej til Berlin Festivallen tilbage i midten af september kørte jeg forbi spejlbygningen i midten, lige da en pige sprang skrigende ud fra toppen. Der gik lige nogle sekunder, før jeg opdagede, at det var OK, at det var bungeejumping, og hun havde en snor til at holde hende i live...
 På kontoret var der Oreos - første gang, jeg prøvede dem. De var gode og tjente som en slags optakt til de tre forskellige slags kager, der markerede Heathers afrejse og overgangen fra hverdag til weekend.
 Kigger på kager.
 Jeg kom hjem til denne så velkendte skrift...
...og hjemmestrikkede sokker. Tak, mormor (og morfar).

No comments: