13 October 2010

Rawr+Berlin

Om 10 minutter lander Roars fly, klokken er halv 10, og han bliver til lørdag morgen, når jeg flyver til Danmark. Så hvis der bliver lidt stille på bloggen de næste par dage, er det ikke, fordi der ikke sker noget - jeg har bare besøg og trækker de sidste journalistiske stik hjem, inden Danmark kalder i næste uge.

Dagen i går var ganske stilfærdig. Interviewede miss Germany en time om eftermiddagen for at få lidt mere interessant ned på blokken, end det jeg fik ud af hende i fredags. Denne gang var også lidt bedre, og så kunne jeg bruge aftenen på at transskribere hende, mens jeg drak iste og vaskede tøj.

P.S. Billedet er fra sensommeren 2007 - derfor de lidt underlige ansigter. Åh ja, det var dengang, man rendte rundt til den københavnske modeuge og var høj på livet; adressen på Vesterbro var helt ny. Nu render jeg også rundt og er høj på livet, adressen er bare en ganske anden.

No comments: