30 October 2010

EXBERLINER_november

Her skal I så få lov at se de to ting, jeg har bidraget med til månedens Exberliner - det er væsentligt mindre end sidste gang, men jeg har jo også været i Danmark, og der er en praktikant ekstra nu. Månedens tema er 'beauty'.
 Månedens forside er jeg virkelig vild med denne måned. Manden på billedet er fotografen André Rival, som er blevet interviewet på et af de steder i Berlin, han synes er smukkest - Gemäldegalerie. Sådan ser han ud forfra: (elsker det virkelig!)
Jeg har hverken taget billederne eller interviewet ham, jeg synes bare, det er sådan et fedt billede. En slags semi-moderne professor Tournesol.
 Her er til gengæld mit miss Germany-interview, som desværre ikke fik så meget dybde, som jeg havde ønsket. Der var nok bare ikke så meget at gøre...
 Vi interviewede en samling Berliner-kendisser på det sted i byen, de fandt smukkest, og jeg interviewede den argentinske danser og koreograf, Constanza Macras, i et hjørne af Kreuzberg, jeg aldrig har set før. En lille park, som er virkelig smuk. Her står hun og soler sig foran en kæmpe kirke.

Ikke så meget KS i Exberliner november... Weekenden skal bruges på at udtænke gode idéer til de kommende numre, og det er faktisk rigtig dejligt med en weekend, hvor der er tid til at reflektere lidt og researche. Jeg synes, det er længe siden, jeg har gearet lidt ned. Så schönes wochenende!

No comments: