09 June 2011

Israeli dreams

Sidder og transskriberer et interview, jeg lavede med en israelsk kunstner i går. Hver gang han nævner Tel Aviv eller Israel, gibber det lidt i mig, for hvor har jeg lyst til at pakke kufferten og tage afsted med det samme. Tænker på, hvor god turen var i februar, og hvordan jeg snildt kunne gøre det hele igen. Det må blive til næste år. Hvis du er ny på bloggen, kan du tjekke rejseeventyrene ud her.

 Min fasters hus midt ude i ørkenen.
 Lillebror og jeg på firhjulstrækker.
 Lillebror på gammel militærvogn.
 På laddet af en gammel militærlastbil, mens solen går ned. Næsten-Rosa ved siden af.
 Eilat.
 I Jerusalem kunne man tage gratis hellige tekster. Hele byen summer af religion på den fanatiske måde, men det er egentlig ganske fascinerende.
 Det her er et af mine alleryndlingsbilleder. Taget en formiddag på stranden i Tel Aviv.

No comments: