28 June 2011

Roskilde

Er ikke på Roskilde i år. Jeg har kun oplevet en gang i mit liv, hvor jeg tænkte, at jeg ikke kunne overleve en sommer uden at tage på Roskilde, og det var i 2008. Både før og siden har jeg haft det helt fint med at undgå festivalen - i år er ingen undtagelse. Det er egentlig mærkeligt, for konceptet burde passe mig ganske udmærket: flere dages druk, fest, venskab, uvurderlige interne jokes, musik, sol, glæde... Men der er alligevel et eller andet, der gør, at jeg i år f.eks. meget hellere vil ligge under et berlinertræ med ipod'en i ørerne. Eller udfolde drukorgiet på en kælderklub i Neukölln. Alligevel var det jo ret sjovt dengang i 2008 - eller den ene dag i 2009, hvor jeg også nåede forbi Dyrskuepladsen i Roskilde.

 Sugerørssjov.
 Morgenvækning.
 Åbenbart mit signaturudtryk det år.
 Hvide solbriller til MGMT........
 Vi blev interviewet til australsk fjernsyn. Et klip, jeg meget gerne vil se.

No comments: