20 April 2011

Bølgepapbygning + eksperimentkaffe

Åh gud, hvor det dog er sommer i Berlin! Fejrer det ved at sidde indendøre og skrive ansøgninger = halvhånligt. Fik dog endelig fotograferet bølgepapbygningen i nærheden af mit arbejde på vej hjem efter at have sendt majnummeret til print. Jeg kører forbi bygningen hver dag og har tænkt i månedsvis, at jeg ville lægge den på bloggen, fordi den er så fin på den helt typiske grimme berlinermåde. Det er så tydeligt, at den er fra DDR, ikke mindst på grund af den inderligt brune farve, men facaden, som utvivlsomt leder tankerne hen på bølgepap, er virkelig cool. Her er den.

 Som overspringshandling kastede jeg mig ud i et projekt, der også kan gå hen og blive sundhedsskadeligt: Kaffe med flere klumper bio-vanilleis fra spätien på hjørnet. Det er så fedt, at det næsten ikke kan drikkes. Prøv det kun, hvis du er på opfedningskur eller sidder indenfor i solskin og trænger til lidt opmuntring.

No comments: