21 April 2011

Fredag? Torsdag!

Vågnede i morges op til solskin, fuglefløjt, varme... Og et hævet øje. En myg havde i forvejen terroriseret min nattesøvn, men den havde tilsyneladende også nået at stikke mig på det ene øjenlåg, så jeg nu havde svært ved at åbne øjet. Skønt, når man skal holde stor fest i lejligheden i aften. Ingen billeder, det vil jeg ikke være bekendt... I stedet to ting: Ovenstående billede er af den nye pung, jeg er i gang med at sy. Det endelige resultat kommer senere. Nedenunder er noget, som jeg ved et tilfælde fandt i min notesbog i går aftes - fandt i dag ud af, at det er Tine, der har skrevet det. Hyggelig lille overraskelse. Nu vil jeg gøre rent i lejligheden og fortsætte med at overtale mit ene øjenlåg til at vende tilbage til sit naturlige udseende. God aften!

No comments: