18 July 2011

Bypass

Random shots fra de sidste par dage:

 Lørdag vågner vi op til en del flasker, og Nikolai og jeg bruger det meste af dagen på at gøre lejligheden nogenlunde præsentabel igen.
 Lørdag aften er jeg langt nede i Neukölln med J og hans ven, hvor vi crasher en lidt for voksen fest og drikker gratis øl i en fin lejlighed. Billedet er udsigten fra et af værelserne... Aftenen slutter i Kreuzberg, hvor jeg drikker Moscow Mule med AnCa og hendes veninder.
 Mandag morgen går jeg forbi denne bygning, hvor der hænger dukker ned fra loftet i en lidt makaber udstilling...
 På vej hjem med croissanter og kaffe i hånden mandag morgen går jeg forbi dette arrangement på Grimmstraße. Nogen har lavet en lille installation i noget jord, der er blevet gravet op - Admiralbrückes gravsten. Broen, hvor de unge sidder hver aften og drikker øl og spiller guitar, er meget populær blandt hipsterne, og mange af naboerne er lidt trætte af at høre latter og musik hver eneste aften. Måske er dette hipsternes svar på tiltale?

No comments: