20 July 2010

DDR-kærlighed

Jeg er blevet lidt forelsket i Berlin. Det krøb ind på mig, da Melissa og jeg cyklede ud langs Karl Marx Allée, aka Østberlin helt vildt. Kæmpe stor allé med store bastante bygninger. Folkene i Friedrichshain var meget punkede og laid back - her f.eks. en art pirat.
Vi kørte ind mod byen og fik en frozen yoghurt, inden vi cyklede til Volkspark Friedrichshain og sad med tæerne i et (beskidt) springvand og spillede Domino og så på børn, der legede. Mega hyggeligt!
Frankfurter Allée (vi ledte efter en cykelforhandler, men kunne ikke finde dem. Øv. Jeg vil jo gerne have sådan en cykel her:
Inde fra byen.
Måtte lige have et billede af det første sted, jeg har set, de forhandler bladet. Redaktionen lå godtnok også lige om hjørnet, men stadig.
Nu skal jeg have mig en rugbrødsmad - ja, det har de også her. Og så skal vi ud med ham, Melissa bor hos, i aften. Ciao!

No comments: