22 July 2010

Meeting Manny und Lady Lo

Melissa og jeg købte aftensmad i Mitte og trak os op til 'Vandfaldsparken' - Volkspark Friedrichshain. Mens vi spiste, kom det særeste par spadserende nærmest ud af den blå luft. Især hun så meget aparte ud, så jeg bad om at tage et billede, hvilket resulterede i flere, og hun blev ved med at råbe op om, at jeg havde en 'wundersche busen!' (undskyld stavningen, men det skulle betyde 'smukt bryst')
De gik over på den anden side af springvandet for at spise mad, mens de blev ved med at vinke og smile over til os. Melissa og jeg begyndte at spille kort, og manden kom over og ville være med. Så kan sad på Melissas BMX, mens vi spillede rommy og snakkede lidt. Vi fandt ud af, at han hed Manny og hun Lady Lo. Han var kunstner - dog uden at udstille og bare for at tilfredsstille sig selv - og hun 'var, som hun var'. De boede i Charlottenburg, som er det gamle, meget pompøse Vestberlin. De var rigtig søde og sjove, og hun blev ved med at komplimentere mit udseende på sit sparsomme engelsk.

Da det begyndte at regne, skiltes vi, og de kørte væk i deres lille Smart-car. De var nu sjove. Når de gik, lignede det lidt, at de svævede, og de var MEGET excentriske. Så ja, berlinerne er sjove. På vej hjem i dag var der et par, der kyssede, mens de ventede på grønt lys. En dame, der gik forbi dem, klappede højlydt i to sekunder og gik så videre. Meget bizart. Jeg elsker den her by!
Manny på Melissas BMX
Lady Lo poser for Melissas linse.

No comments: