24 November 2010

10.38

Aaah, at man atter først skal møde kl 14 og kan sove længe og kaffe den langt op af formiddagen. Tiden lige efter, at vi har sendt magasinet til tryk, er altid dejlig, for så får man sit liv tilbage efter at have arbejdet hver dag i 10+ timer. Sidder og rydder op i min computer. Skulle backe up for første gang siden august, og der er 29GB, der skal overføres = det tager sindssygt lang tid. Samtidig opdagede jeg, at jeg var gået fra at have 150GB fri til omkring 70... Måske man skulle rydde op? Jeg har taget samme mængde billeder disse fire måneder i Berlin, som jeg gjorde hele sidste år, så jeg har kastet mig ud i et sletteprojekt. Samtidig er mit lånekamera afleveret tilbage, og jeg prøver desperat at finde ud af, hvor man i Berlin reparerer et digitalkamera, så der bliver måske lidt billedtomt på bloggen de næste par uger.
 Har købt en meget meget stærkt duftende chai-agtig the, som er vidunderligt stærk, og som står en i møde, så snart man åbner skabet.
 Et nyt ritual er at tage photoautomat-billeder med alle, jeg har på besøg. Her et lille udsnit af samlingen på væggen - det nyeste skud på stammen er det til venstre med Cille og Sofie fra weekenden.
Også ny er den øverste plakat med husene fra Kreuzberg, som jeg fandt på en café.

No comments: