28 November 2010

Luksus

Trængte så meget til en chailatte den anden dag, at jeg købte en lille mælkeskummer i Kaiser's, da jeg alligevel var nede og købe ind. Havde ikke lige overvejet, at den ikke kom med batterier, og jeg havde ingen AA-batterier, så mit store projekt måtte lide døden. Indtil i går, hvor jeg kastede mig ud i projektet igen. Måske brændte mælken en anelse på, for det smagte i hvert fald som flydende risengrød - mælken og den heftige kanel. Ikke vildt læks, da jeg afgjort ikke er fan af risengrød, så jeg tror, mælkeskummeren må være til kaffedage, hvor det skal have et ekstra. Er nemlig normalt ikke til skummet mælk.

Sidder og skriver filminstruktørartiklen og forbereder mig til senere, hvor jeg har fået en halv time på et hotelværelse med to franske filminstruktører. Skal interviewe dem om en dokumentar, de har lavet om et congolesisk band, Staff Benda Bilili. Mere om det senere, lige en lille idé om, hvem/hvad bandet er:

No comments: