14 November 2010

NP+KS afsted i natten


I går tog jeg NP med ud i byen. Vi startede på Kottbusser Tor på den bar, hvor man går ind i et indkøbscenter og banker på en sort dør. Der fik vi en øl, inden vi tog en u-bahn ned til Neukölln for at gå på Fuchs und Elsters. Det er en bar, som på gadeplan er helt tom, og hvor man ikke må sige noget, når man går ind. Derefter bliver man vist om bagi, hvor der er en trappe ned til kælderen, og dernede er der fest. Her fik vi også en øl og prøvede at overbevise folk om, at NP virkelig kun er 18. Vi spiste en döner i u-bahnen op til Wedding, hvor vi tog til en lidt kedelig privatfest hos nogle tyskere, inden vi tog sporvognen hjem til nogle timers søvn. I dag har vi brunchet med de andre på Ringo i Neukölln, og mens drengene ser Formel 1 på en bar, og mor og Henrik er til loppemarked, sidder jeg og skriver artikler og kigger lidt på noget af alt det, jeg skal have lavet i denne uge. Vejret er det bedste, der har været i flere uger, så det er ekstra skønt at få lov til at sidde indenfor :-)

2 comments:

Ida Rud said...

Jeg tror, du er en rigtig sej storesøster!
(får altid lyst til at skrive et stort, grimt grafitti-"s" foran Pankstrasse...!)

karen sofie said...

Tak :) Har aldrig tænkt over Spankstraße, men vi har lige grint lidt af det. Det vil jeg tænke på altid fra nu af.