12 November 2010

Freitag Finalement

Jeg lovede billeder fra i går med børnene - her var de. Der kørte en mand forbi i en særpræget cykel, der råbte og skreg og sang. Desværre kunne jeg ikke få et ikke-sløret billede, da han var i bevægelse, og jeg vist også rystede lidt af kulde. Men den var meget dekoreret.

Lige nu er det fredag morgen, og jeg drikker kaffe og hører musik, mens jeg skriver. Arbejdede fra 10-24 i går, kun afbrudt af en ganske kort kaffesession med Louis, hvor jeg havde dårlig samvittighed hele tiden over ikke at arbejde. I dag skal jeg skrive, have skældud af vores filmredaktør, som synes, vi arbejder for langsomt med filmene, og anmelde gratis mad i aften, inden mor, Henrik, NP og AE kommer. Ih, hvor jeg glæder mig!
 Jeg skal have gjort rent...
 Kai er i Paris i nogle uger, og jeg har fået ansvaret for, at hans urter overlever i køkkenet. Jeg er kendt for at slå planter ihjel, men har indtil videre husket at vande dem tre dage i træk...
 Et lille kig ned i gården, som er våd og mørk ligesom resten af Berlin. Jeg glæder mig i-k-k-e til sneen.
 Og køkkenet, som jeg vist aldrig har vist...

No comments: