16 December 2010

Lykke Li

Interviewede i dag den svenske sangerinde, Lykke Li. Lidt skægt, når jeg hørte hendes album, 'Youth Novels', helt vildt meget sidste år, da jeg startede på Journalisthøjskolen. Jeg er blevet syg (rigtig fedt, når man har fødselsdag i morgen!), så jeg var lidt feber-agtig, da jeg troppede op på Hotel Cosmo, hvor jeg havde fået 20 minutter med den lille fugl. Hun havde interviewet i 20 minutters intervaller siden kl 9 om morgenen kun med 45 minutters frokostpause, og jeg skulle på kl 16.55 - hun var ret træt og svarede meget kort og rutineagtigt på alle spørgsmål. Så jeg kom lidt på arbejde og endte med på et tidspunkt selv at blive mini-interviewet.... Hun lå på en sofa og blev ved med at sprede benene, når hun rykkede sig rundt, så man fik et ufrivilligt kig til de blomstrede underbukser, ha ha. Men hun var sjov nok, og interviewet skal først i aprilnummeret, så der er god tid endnu. Nu venter jeg bare på hendes nye album, som jeg skulle have haft som optakt til interviewet (det kommer først ud i slutningen af februar...), men på grund af en teknisk fejl, fik jeg det aldrig inden.

Min sidste aften som 22-årig bruger jeg med fødderne i striksokker op af radiatoren, pakket ind i min dyne med computeren i skødet og en god pine i hovedet. Herligt. Og skal have skrevet en masse, så det bliver endnu en 13 timers arbejdsdag. Glæder mig til næste uge, når magasinet går i trykken, og jeg kommer hjem til DK en uges tid!

Lige en lille sang, min yndlings-Lykke Li.

No comments: