05 December 2010

Søndag i Nowkölln

Mine tæer er næsten ved at komme til live igen efter to timer i sneen, helt stillestående ved kanalen i Neukölln til loppemarked. Exberliner havde fået en stand der, hvor vi solgte magasiner, kager og hjemmelavede ting - jeg havde lavet uro'er, tre med silkeengle og to med udklippede snefnug (ja, besværligt!). Jeg stod der med Alex, ung mand fra England, og drak Glühwein og fik alle, der gik forbi, til at ligne dyr. Noget skal man jo finde på, når man skal tilbringe to timer der. Vi solgte ikke så meget, men jeg blev genkendt af to, der syntes, det var sjovt, at jeg var på forsiden af decembernummeret (man kan lige se mig posere til højre...) På billedet ovenfor er Brendan og Nadja, min chef, ved at sælge lidt. Brendan har lige været i Paris og havde taget en lille æske macarons med hjem til mig. Skønt! Jeg nænner ikke at spise dem, de er så fine.

No comments: