30 December 2010

Juleferie medley

Tre timers søvn og Berlin i -13 grader. Så er man hjemme! Jeg har nydt at være i DK, selvom der ikke blev tid til at se så mange venner. I stedet var jeg til julefrokost med Søren Krarup som sidemand, havde trillioner af grineflip med familien og rødvinsaftener med brødrene.
 Måske for internt - men da jeg var i Hillerød med AE og NP, kom der et godt grineflip ud af ordet 'klump' på denne plakat.
 Mor med bodyguard...
 Chris kom forbi til julekager og bilar.
Og så var jeg hos far i Snekkersten i går, hvor der var det smukkeste solskinsvejr. Iklædt militærsokker og ekstra vanter gik vi en lang tur i skoven og hjem langs stranden, hvor solen glimtede i sneen og på Øresund, som var delt op i hvide isfelter. Meget smukt.

1 comment:

Christian said...

Klump er måske internt, men jeg morede mig lidt over, at man kan købe "indelår". Hvad er det.