12 December 2010

Spontan eftermiddag

Denne weekend har jeg haft en sort sky hængende over hovedet med ordet 'arbejde!' blinkende hidsigt. Alligevel formåede jeg (delvist) at ignorere den, da jeg mødte AnCa i går til kaffe og juleshopping. Vi tog til Holy Shit Shopping - et designerjulemarked, hvor kreative folk sælger ud af deres produktioner. Der var virkelig hyggeligt og fuld af seje ting, meget flotte bøger og fine print. Ingen af os købte dog noget... Bagefter tog vi spontant i biografen og så Sofie Coppolas 'Somewhere', som jeg længe har glædet mig til at se. Den var virkelig smuk, men også lidt indholdsløs, hvilket var skuffende, når hun ellers laver rigtig gode ting. Vi tog på Weinerei og drak os lidt småsnalrede i vin sammen med de andre hipsters. Da de lukkede kl 24, gik vi op for at finde noget mad, og da vi havde flirtet med en libaneser, der serverede os falafel, gik det op for os, at vi befandt os lige overfor Lichtblick Kino, som hver lørdag midnat viser 'Casablanca'. Vi har talt om at gøre det siden sommer, så vi løb ind efter de første ti minutter, satte os bagved og spiste falafel, drak øl og så en af verdens mest fantastiske film. Virkelig god eftermiddag!

I dag har jeg været med Nina ude ved cigaretfabrikken og tage flere billeder - mere om det senere. Nu skal jeg altså arbejde...!

No comments: