06 December 2010

Mandag

Fik det, der var inde i denne indpakning (chokoladekaramelkugle), da jeg var nede og købe morgenmad. Ekspedienten syntes vist også, det var lidt flovt at tilbyde et voksent menneske en chokoladekugle. I nat vågnede jeg lettere forfærdet kl lidt over 2, da jeg havde drømt, at Rosa havde bidt mig i maven. Det sidste, jeg kan huske var, at hun hoppede op og bed sig fast i kødet, så jeg måtte danse skrigende rundt med en hund på maven. Meget mærkeligt. Drømte også om mine nuværende arbejdsopgaver og om forholdet mellem os interns. Sidder ellers lige nu og researcher til endnu et filminterview - skal interviewe den 80-årige dokumentarfilminstruktør, Frederick Wiseman, som skulle være lidt af en dokumentar-legende, men jeg kedede mig godtnok bravt, da jeg så hans tre timer lange dokumentar, La Danse, i går aftes om Ballet de l'Opéra de Paris. Aner ikke, hvad jeg skal spørge ham om - 'hvorfor filmer du døre og tomme gange?', 'hvorfor er din film så lang?'...

No comments: