17 August 2010

Alene på arbejde

Sådan ser redaktionen ud, når ingen er på arbejde. Og sådan var det i morges, da jeg sad helt alene en time, inden der var andre, der kom på arbejde. Hvorfor ved jeg ikke, men det var lidt hyggeligt at sidde der alene med døren åben ud til legepladsen, hvor morgenfriske (klokken var 10...) børn svingede sig omkring i gynger og grinede. Jeg kom til at tænke på børnebogen 'Palle Alene I Verden', som jeg ikke har læst i maaange år, og spekulerede lidt over, hvornår jeg sidst har følt mig som ham. Hvilket jeg heldigvis ikke kan huske. Siden kom redaktionen på arbejde, og bordet blev fyldt op. Diskuterede musik med en skør brite og fandt ud af, at det band, jeg har glædet mig mest til at se på Berlin Festival (WHY? - myspace), åbenbart ikke kommer alligevel. Åh!

No comments: