19 August 2010

Forbandede vaskemaskine!

Tænkte, jeg lige ville vaske sengetøj og håndklæder, men maskinen kom ikke mere end 2/3 af vejen, før den døde. Syntes, der pludselig blev stille, og da jeg gik ud for at se, hvorfor maskinen ikke rumlede løs, var den helt stum og gået i stå. Jeg måtte altså hive sengetøj og håndklæder ud af 60 grader varmt vand, bære det ud i badekarret, hvor jeg vaskede sæben ud og vred det i hænderne for at hænge det til tørre. Vridningen skrællede et lag eller to hud af mine hænder, så nu har jeg to gabende hudsår mellem tommel- og pegefinger på begge hænder samt stykket lige under fingrene. Av! Glæder mig allerede til i aften, når jeg skal ud og spise med AnCas venner fra USA, og jeg skal hilse på dem med plastre over hele hånden...

1 comment:

Working from home | said...

[...] jeg mig lidt forsigtigt med en ny vask. Huden på mine hænder er endnu ikke helet og minder mig om vaskemaskinefarcen sidste uge, men da jeg ikke har mere rent tøj tilbage, bliver jeg nødt til at gøre et forsøg. [...]