27 August 2010

Cocktail-hour

På grund af regnen gjorde jeg noget sjældent i går, da jeg skulle op til Kastanienallée: Jeg tog sporvognen. På Kastanienallée mødtes jeg med Jonas fra EXB og hans ven og drak cocktails til midnat, hvor sporvognen ventede på Eberswalderstraße til at tage mig hjem.

Her til formiddag har jeg skypet med mormor og morfar og Kristiane. Så har man energi til resten af dagen, som byder på Exberliner. Septembernummeret ligger klar fra trykken, så vi skal have sendt det ud til alle dem, der abonnerer. Glæder mig til at se, hvordan det ser ud. Jeg har et interview i, og det bliver lidt fint at se det på tryk.

I aften er jeg blevet lokket til at holde fest i lejligheden, fordi jeg er alene hjemme. Mere om det senere.
På Kastanienallée var vi på Zaza, hvor de laver denne meget meget store drink.....

No comments: