16 August 2010

Arbejde

Sidder på Exberliner og prøver at arbejde. Har netop færdiggjort min Q&A-artikel om Familie Flöz (teaterkompagni, der spiller i Berlin til september). De laver noget mime- og circusinspireret teater med sjove masker, og jeg interviewede en af stifterne sidste mandag. (I kan se noget om den på deres hjemmeside her.)

Skal nu sidde og trawle igennem Berlins kulturelle tilbud for de næste par dage og se, om der er noget spændende at skrive noget om og lægge op på hjemmesiden. Alt imens børnene på legepladsen leger udenfor, og solen ikke kan bestemme sig for, om den vil vise sig frem eller krybe i skjul bag skyerne. Jeg glæder mig til Interpols kommende album og sender derfor denne sang til Jer, som har været min yndlingssang i over tre år. Hvorfor ved jeg ikke, for den er meget simpel. Men også meget smuk.





No comments: