14 August 2010

Slow Saturday

Regnen har været som et konstant vandtæppe udenfor, siden den begyndte at skylle ud af skyerne i går aftes. Vi skulle have været i Open Air i Kreuzberg og se 'Soul Kitchen', men jeg nåede kun at få cyklen ud på vejen, før det begyndte at stå ned. Så AnCa og jeg tog på Kauf Dich Glücklich i P-Berg i stedet og fik en is. Dagen i dag har været grå - og lejligheden har været min lille, varme rede. Tiden er brugt på endeløse kafferier (hovedet er helt virret efter al den koffein), ligge og læse i sofaen og snakke i telefon. Har en deadline på mandag, så den artikel skal jeg også kigge på. Men dagens langsomhed gør, at alt bliver skubbet lidt frem.

I aften skal vi efter planen til Kreuzberg og se, om vi kan finde nogle sjove, Berlinerseje steder at udforske. Mere om det i morgen. Indtil da; her er en dejlig sang, jeg har hørt den sidste uge, når jeg har cyklet rundt og jaget øvelokaler:


No comments: