31 August 2010

Office

(Billedet er af en eller anden grund blevet spejlvendt... - og taget med PhotoBooth, så kvali er ikke så god)

Sidder og hører på børn, der skriger ude på legepladsen. Det er kun mig, der er på arbejde, og jeg hører Grizzly Bear og sukker efter en kaffe, men der ligger kun lige over 80 cent i min pung... Jeg siger det igen - jeg kan virkelig ikke forstå, det lige pludselig er blevet så meget efterår. Træerne ude på legepladsen udenfor vinduet er allerede slatne og brune. For en uge siden var her 30 grader og lummert, og farven på bladene var stadig højgrøn, som om sommeren havde masser af timer i sig endnu. Nu er den væk. Det er gået op for mig, at min lejlighed bliver rigtig rigtig kold til vinter. Allerede nu trækker jeg i de uldne strømper, så snart jeg kommer ind af døren, og går hele tiden og fryser lidt.

Nu vil jeg arbejde - det er en af de sjældne dage, hvor jeg har en morgenvagt (10-14). God dag i andre dele af verden!


Lettere pixeleret udsyn til legepladsen...

No comments: